موتور لیفتراک

تعمیر موتور لیفتراک

تعمیر موتور لیفتراک

_

تمامی خدمات ارائه شده برای موتور لیفتراک توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال موتور لیفتراک انجام می شود که سبب افزایش طول عمر لیفتراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع موتور لیفتراک دیزلی، موتور لیفتراک دوگانه سوز و موتور لیفتراک برقی در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر شاتون لیفتراک
  • تعمیر سوزن انژکتور لیفتراک
  • تعمیر سوپاپ دود لیفتراک
  • تعمیر سرسیلندر لیفتراک
  • تعمیر پمپ انژکتور لیفتراک
  • تعمیر پیستون لیفتراک
  • تعمیر شمع لیفتراک
  • تعویض کاربراتور لیفتراک
  • تعمیر میل سوپاپ لیفتراک
  • تعمیر میل لنگ لیفتراک
  • تعمیر دلکو لیفتراک
  • تعمیر رینگ پیستون لیفتراک

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار موتور لیفتراک با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر لیفتراک

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر موتور لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس موتور لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
موتور هایی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    موتور لیفتراک

     موتور لیفتراک 

    مشخصات و ویژگی های انواع موتور لیفتراک

    _

    موتور لیفتراک عامل محرک لیفتراک و قلب تپنده آن است و نگهداری و به کارگیری قطعات مناسب در آن می تواند روی عملکرد موتور لیفتراک تاثیر مستقیم بگذارد. تعمیر موتور لیفتراک های دیزل و دوگانه سوز که از نظر فشارهای وارده به موتور و نیز ساعت کارکرد زیاد لیفتراک، توسط تیم حرفه ای مکانیک موتورهای دیزلی و دوگانه سوز مجموعه لیفت سرویس غرب صورت می گیرد تا نتیجه آن رضایتمندی مشتریان گرامی  را با ارمغان بیاورد. تعمیر موتور لیفتراک هم به صورت جزئی و هم به صورت کلی صورت می گیرد. گاهی اوقات تعمیر موتور نیاز به تعویض قطعات یدکی کوچکی هستند مانند تعویض کیت های سر سیلندر و گاهی اوقات موتور لیفتراک نیاز به تعمیر اساسی و تعویض قطعات اصلی موتور لیفتراک دارد مانند تعویض کامل موتور. تمامی این خدمات ارائه شده توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با ضمانت بوده توسط کارشناسان متخصص صورت می گیرد. 

    کارکرد موتور لیفتراک

    آشنایی با موتور لیفتراک

    _

    موتور لیفتراک برای تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی مکانیکی طراحی شده است وبا اشتعال سوخت از طریق احتراق داخلی در سیلندرهای تحت فشار موتور ایجاد حرکت می کند اصل حاکم بر یک موتور احتراق داخلی این است که در آن‌ها مخلوط سوخت و اکسید کننده در داخل محفظهٔ بسته‌ ای به نام محفظه احتراق واکنش داده و محترق می‌شوند. بر اثر این احتراق گازهای داغ با دما و فشار بالا حاصل می‌شوند و بر اثر انبساط این گازها پیستون موتور به حرکت درآمده و کار انجام می‌دهند. این انرژی تولید شده می تواند برای جابجایی اجسام مورد استفاده قرار گیرد.