لیفتراک کوماتسو
لیفتراک کوماتسو
اجزای لیفتراک کوماتسو

تعمیر لیفتراک کوماتسو 

تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک کوماتسو

_

تعمیرات لیفتراک کوماتسو

چون شرکت کوماتسو سه نوع دیزلی و برقی و دوگانه سوز از لیفتراک را تولید می کند خدمات زیر در شرکت لیفت سرویس غرب انجا می پذیرد:

معرفی لیفتراک کوماتسو:

 

در سال 1921 خط تولید کوماتسو برای تولید ابزارآلات ماشین آلات و تجهیزات معدنی تأسیس شد.
سال 1956 آغاز تولید بیل مکانیکی در کمپانی کوماتسو  بود.
در سال 1961 شرکت کوماتسو اولین برنامهکنترل کیفیت در سطح شرکت (QC) را معرفی کرد.
و با شرکت کامینز موتور، شرکتی در ایالات متحده آمریکا توافقنامه پیوند فناوری برای موتورهای دیزلی را امضا کرد.
سال1964 اولین دفتر ارتباط با خارج از کشور کوماتسو در هند افتتاح شد و به دنبال آن در کشورهایی همچون چین آمریکا انگلستان بلژیک برزیل و….نمایندگی مستقر نمود.
سپس شروع به تولید لودرهای چرخ دار کرد

خدمات مجموعه لیفت سرویس غرب

اطلاعات بیشتر: تعمیر لیفتراک کوماتسو برقی

تعمیر لیفتراک دیزل کوماتسو

تمامی خدمات ارائه شده برای ماشین آلات شرکت کوماتسو توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال ماشین آلات شرکت کوماتسو انجام می شود که سبب افزایش طول عمر لیفتراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع لیفتراک دیزلی کوماتسو ، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک برقی کوماتسو در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر باتری لیفتراک
  • تعمیر اکسل لیفتراک
  • تعمیر سیستم روشنایی
  • تعمیر گیربکس لیفتراک
  • تعمیر موتور لیفتراک
  • تعمیر ترمز لیفتراک
  • تعمیر صندلی لیفتراک
  • تعویض روغن لیفتراک
  • تعویض فیلتر لیفتراک
  • تعمیر هیدرولیک لیفتراک
  • تعمیر الحاقیه لیفتراک
  • تعمیر شارژر لیفتراک

اطلاعات بیشتر در خصوص: تعمیرات لیفتراک برقی

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار لیفتراک کوماتسو با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایی

درخواست تعمیر لیفتراک

تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک کوماتسو

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    لیفتراک کوماتسو
    لیفتراک کوماتسو
    لیفتراک کوماتسو

    مشخصات کوماتسو

    مشخصات و ویژگی های انواع لیفتراک کوماتسو

    _

    مشخصات فنی کوماتسو

     تمام لیفتراک های کوماتسو گاز سوز، دیزلی – دوگانه سوز و برقی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند. دکل ها و وزنه های عقب لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که تعادل دستگاه را به خوبی برقرار می سازد. این لیفتراک ها مجهز به سیستم فرمان هیدرولیکی و اهرم های قوی می باشند. اتاقک راننده لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که اپراتور لیفتراک به آسانی بتواند دستگاه را هدایت کند.  در لیفتراک سیستم های خنک کننده موتور تعبیه شده است. دسترسی بازرس فنی یا اپراتور لیفتراک به اجزا و قطعات دستگاه، با سهولت قابل انجام است.
    لیفتراک برقی کوماتسو، ظرفیت حمل بار تا 5 تن را دارد. ابعاد این لیفتراک ها نسبت به سایر انواع لیفتراک کوماتسو بسیار کوچکتر است؛ اما در بسیاری خصوصیات کاربردی با مدل های دیگر لیفتراک برقی کوماتسو مشابه است.  لیفتراک برقی کوماتسو در نهایت دقت و ایمنی و مطابق با استانداردهای جهانی ISO تولید شده است.

    مهم ترین مشخصات فنی لیفتراک های کوماتسو (گازی – برقی- دیزلی – دوگانه سوز)

    موتور قدرتمند AC
    کنترل راحت و ایمنی بالا
    سیستم ایمنی قوی و طراحی منحصر به فرد
    عدم تولید آلودگی صوتی و آلودگی هوا
    مقاومت خوب بدنه لیفتراک در برابر آب
    سیستم نظارت هوشمند (IMS)
    سرعت سنج
    هشدار تخلیه شارژ باتری
    صندلی راننده مجهز به کمربند ایمنی
    تنظیم زاویه چرخش
    دکل
    چراغ جلو و عقب
    بالابر اپراتور
    سیستم سنجش حضور اپراتور روی لیفتراک
    قابلیت اتصال لوازم جانبی بر روی لیفتراک
    قابلیت تنظیم شیب
    سیستم هشدار روغن موتور
    قابلیت حرکت بر سطوح شیب دار
    توقف روی زمین ناهموار

    لیفتراک های کوماتسو گاز سوز و دیزلی – دوگانه سوز

    این لیفتراک ها مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند. برای این مدل از لیفتراک، سیستم های خنک کننده موتور طراحی شده است. دسترسی کارشناس فنی یا اپراتور لیفتراک به اجزا و قطعات دستگاه، با سهولت انجام پذیر است. فرمان لیفتراک کوماتسو، امکان چرخش ارگونومیک دارد. لیفتراک های کوماتسو دیزلی – دوگانه سوز، در شرایط سخت و دشوار به خوبی به کار خود ادامه می دهد.

    ویژگی های مهم لیفتراک دیزلی BX50 و AX50

    سیستم روشنایی مجهز
    موتور دیزلی قوی
    سیستم خنک کننده موتور
    ترمز پر قدرت
    فیلتر هوای پیشرفته
    فرمان قابل تنظیم
    سیستم نشانگر فشار روغن موتور
    سیستم اخطار شارژ  باتری
    لامپ هشدار سطح روغن موتور
    لامپ هشدار سوخت دیزل
    شاخص سنجش عملیات پیش گرمایش

    فیلتر روغن هیدرولیک لیفتراک کوماتسو از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند. ترمز لیفتراک به صورتی طراحی شده است که حداکثر ایمنی را برای لیفتراک فرآهم می کند. مدار برق سیستم داخلی لیفتراک دیزلی – دوگانه سوز کوماتسو، به یک سیستم تنظیم ولتاژ و جریان مجهز است و در صورت تغییرات ناگهانی، از وارد شدن آسیب به قطعات داخلی لیفتراک جلوگیری می کند.

    ویژگی های لیفتراک دیزلی سری DX20

    موتور دیزلی
    سیستم خنک کننده روغن
    مبدل گشتاور
    فیلتر تصفیه هوا
    فرمان قابل تنظیم
    سیستم روشنایی قوی
    تجهیزات ایمنی با کیفیت
    سیستم هشدار فشار روغن موتور
    چراغ اخطار شارژ
    لامپ هشدار هوا
    لامپ هشدار کاهش سطح سیستم خنک کننده
    سیستم هشدار سطح روغن ترمز
    کنترل شاخص فرآیند پیش گرمایی برای موتور دیزلی
    قابلیت اندازه گیری درجه حرارت آب
    زمان سنج
    شاخک ها و دکل های استاندارد
    میدان دید وسیع برای راننده لیفتراک
    اهمیت باتری برای لیفتراک کوماتسو برقی
    باتری لیفتراک، یکی از بخش های مهم لیفتراک های کوماتسوی برقی است و از یک پیل سوختی درونی تشکیل شده است که توسط برق شارژ می شود. هر باتری در طول روز فقط 1 بار شارژ می شود. عمر مفید یک باتری نو و دست اول برای لیفتراک برقی کوماتسو، 5 سال مداوم است.

     

    ویژگی های مهم لیفتراک کوماتسو، برقی مدل PE عبارت است از:

    • سیستم روشنایی مجهز
    • موتور دیزلی قوی
    • سیستم خنک کننده موتور
    • ترمز پر قدرت
    • فیلتر هوای پیشرفته
    • فرمان قابل تنظیم
    • سیستم نشانگر فشار روغن موتور
    • سیستم اخطار شارژ باتری
    • لامپ هشدار سطح روغن موتور

    تاریخچه شرکت کوماتسو

    آشنایی با تاریخچه لیفتراک‌های شرکت کوماتسو

    _

    در سال1917 شرکت معدنی Takeuchi(که خوددرسال 1894 تاسیس شد) خط تولید کوماتسو را برای تولید ابزارآلات ماشین آلات و تجهیزات معدنی تأسیس کرد.در سال1921 این شرکت از شرکت معدنی Takeuchi جدا شد و به نام Komatsu Ltd. تغییر نام یافت.سه سال بعد اولین محصول کوماتسو ،که یک دستگاه پرس 450 تنی بود ساخته شد.

    از معتبرترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده ماشین آلات و تجهیزات انبارداری، راهسازی و عمران در سطح جهان شرکت های کوماتسو را میتوان نام برد .  شرکت کوماتسو Komatsu در سال 1921 در شهر کوماتسو ژاپن تاسیس شد. کوماتسو یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع صنعتی است.

    گروه Komatsuu علاوه بر این که یکی از مجریان بین المللی در زمینه تجهیزات ساخت و ساز و استخراج معادن است، در زمینه های دیگری مانند ساخت و تولید تجهیزات جانبی (قطعات انواع ماشین های سنگین)، ماشین های حمل و نقل، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات راهسازی مشغول به کار فعالیت است.

    دستاوردها

    شرکت کوماتسو توانسته تمام نیازهای صنعتی و انبارداری را تأمین کند. در طراحی و ساخت ماشین آلات از مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها بهره گرفته شده است.لیفتراک کوماتسو در مدل های مختلف طراحی و به بازار عرضه شده اند. همچنین این شرکت  انواع مدل ماشین راه سازی، لودر و کامیون های مجهز به بالابر برقی را برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف تولید می کند.

    اولین تراکتور کوماتسو این شرکت در سال 1935 با عملکرد موفقی که داشت توانست به  بورس اوراق بهادار توکیو راه یابد و سرانجام در سال 1953 شروع به تولید لیفتراک کرد.

    مزایای استفاده از کوماتسو

    افزایش راندمان کار همراه با سرعت، دقت و ایمنی بالا، از امتیازات تمام مصولات تولیدی شرکت کوماتسو هستند. یکی از دلایلی که موجب شهرت انواع محصولات لیفتراک کوماتسو در میان مهندسان و صنایع شده است، طراحی فنی و ارگونومیک پیشرفته و مدرن این دستگاه ها است که البته این ویژگی، یک مزیت بزرگ و ارزشمند برای این محصولات محسوب می شود.موتورهای پرقدرت برای تمام مدل های لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز طراحی شده است و تمام تجهیزات ایمنی نیز برای این دستگاه ها قرار داده شده است.لیفتراک کوماتسو برقی مدل PE، در نهایت دقت و ایمنی  و مطابق با استانداردهای جهانی ISO، به بازار عرضه شده است. اتاقک راننده لیفتراک به گونه ای طراحی شده که اپراتور دستگاه، به سهولت بتواند با دستگاه کار کند.

    لیفتراک های دیزلی کوماتسو، با دوام و کارآمد برای حمل کالاهای سنگین

    یکی از محصولات لیفتراک کوماتسو که اغلب در فضاهای آزاد و برای حمل و نقل بار با تناژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد، لیفتراک های دیزلی این شرکت هستند؛ این دسته از محصولات دیزلی، قابلیت حمل با از 9 تا 40 تن را دارند. به طور معمول، لیفتراک های دیزلی پرکاربرد کوماتسو، ظرفیت بارگیری از 9 تا 15 تن را دارند و بر اساس فناوری پنوماتیک کار می کنند که برای کار در فضاهای آزاد طراحی شده است.

    لیفتراک های دیزلی کوماتسو با وزن بالا، 15 تا 18 تن ظرفیت بارگیری، نوع ویژه ای از این دستگاه ها هستند که با ضریب ایمنی بالا کار می کنند. لیفتراک های سنگین وزن دیزلی کوماتسو با ظرفیت بارگیری 22 تا 35 تن، مدلی از لیفتراک ها هستند که برای کاربردهای ویژه ساخته شده اند. کاهش هزینه های حمل بار در صنایع بسیار بزرگ مانند بارگیری در بنادر و اسکله ها، توسط لیفتراک های دیزلی سنگین وزن کوماتسو با ایمنی بسیا عالی انجام می شود.

    انتخاب و خرید لیفتراک کوماتسو

     قابلیت های یک دستگاه لیفتراک کوماتسو، تعیین کننده قیمت نهایی آن می باشد. ابعاد لیفتراک، نوع سوخت، لوازم جانبی لیفتراک، سرعت حرکت، توان موتور لیفتراک، مصرف انرژی، تولید آلودگی و تعداد چرخ های لیفتراک، از مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت لیفتراک کوماتسو می باشند.نمایندگی لیفتراک کوماتسو، وظیفه فروش انواع مدل لیفتراک (دیزلی – دوگانه سوز – برقی) با ظرفیت حمل بار مختلف، تأمین قطعات یدک لیفتراک و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد. برای انتخاب و خرید بهتر یک لیفتراک مناسب، بهتر است با کارشناسان با تجربه “شرکت آلفا ماشین” تماس حاصل نمایید.
    برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اصلی کوماتسو مراجعه کرده و PDF های سایت کوماتسو را مطالعه کنید.