لاستیک لیفتراک

تعمیر لاستیک لیفتراک

تعمیرات تخصصی لاستیک لیفتراک

_

قبل از خرید لیفتراک ، تصمیم بگیرید که آیا لیفتراک با لاستیک پنوماتیک یا لاستیک کوشیون برای شما مناسب است. با تعیین چگونگی استفاده از لیفتراک شروع کنید. وزن و حجم بارهایتان و هر گونه استفاده دیگری را در نظر بگیرید. سپس، فضاها محدودیت ها را در نظر بگیرید؛ آیا در داخل یا خارج از آن استفاده می شود یا هر دو؟ آیا زمین تان صاف است یا ناهموار ؟ به یاد داشته باشید که اکثر لیفتراک ها از لاستیک های خاص خود استفاده میکنند، بنابراین قبل از خرید لیفتراک  تحقیقات کاملی انجام دهید تا از کارکرد مناسب آن برای پروژه خود اطمینان حاصل کنید.انتخاب نوع صحیح لاستیک و تعمیر و نگهدارری منظم از آن عملکرد لیفتراک را به صورت بسزایی بالا می برد.

جهت برقراری ارتباط با واحد سرویس دهی لاستیک لیفتراک با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر لاستیک لیفتراک

تعمیرات تخصصی انواع لاستیک لیفتراک 

_

جهت ثبت آنلاین درخواست سرویس دهی لاستیک لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    لاستیک لیفتراک

    مشخصات لاستیک با کیفیت

    مشخصات و ویژگی های انواع لاستیک لیفتراک 

    _

    لاستیک به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشدکه نقش مهمی را در کنترل دستگاه بر عهده دارد، پس انتخاب درست لاستیک لیفتراک و نگهداری از آن از عوامل مهم برای عملکرد هر چه بهتر این عضو از سیستم محسوب می گردد.در سالهای اخیر با توجه به ورود لاستیک هایی دارای عدم مرغوبیت کافی در بازار ماشین آلات، داشتن منبع مطمئن جهت تهیه تایرهای بروز و با کیفیت مناسب در جلوگیری از توقف های دستگاه، ضروری بنظر می رسد.

    اهمیت تاریخ تولید لاستیک در هنگام خرید

    لاستیک خودرو نیز مانند محصولات دیگر دارای تاریخ مصرف هستند . تاریخ تولید لاستیک کنار لاستیک به صورت یک عدد 4 رقمی درج شده که اغلب این تاریخ 4 سال پس از تاریخ تولید لاستیک هاست یعنی لاستیک 4 سال پس از این تاریخ، دیگر قابل استفاده نیست.تاریخ تولید مصرف لاستیک، به هفته و سال میلادی بر روی آن مشخص شده است. اگر تاریخ مصرف لاستیک بگذرد ، خطرات زیادی را به دنبال دارد زیرا ممکن است لاستیک به صورت ناگهانی بترکد و باعث تصادف شده و یا حتی مرگ آورباشد

    توجه به حداکثر فشار باد در زمان خرید لاستیک

    میزان فشار باد مجاز لاستیک را می توانید بر روی دیواره کناری آن مشاهده کنید. تنظیم فشار باد تا چند پوند کمتر از حداکثر فشار مجاز، عملی قابل قبول است، اما نباید در این کاهش افراط کنید.هنگام سفر لازم است فشار لاستیک ها را نسبت به فشار توصیه شده به مقدار 4psi کاهش دهید زیرا لاستیک ها در بزرگراه ها گرم می شود و فشار درون آن بالا می رود. فشار کم باد داخل لاستیک، موجب بالا رفتن حرارت آن می شود.

    در حال حاضر شرکت‌های مختلفی به عنوان سازندگان تایر در جهان فعالیت داشته که انواع و اقسام لاستیک را در سایزهای مختلف برای کاربردهای متفاوت تولید می‌کنند.

    از بهترین تولیدکنندگان تایر جهان در حال حاضر می‌توان به شرکت‌های زیر اشاره نمود:

    • میشلن (Michellin) کشور فرانسه
    • بریجستون (Bridgestone) کشور ژاپن
    • گودیر (Goodyear) کشور ایالات متحده آمریکا
    • پیرلی (Pirelli) کشور ایتالیا
    • کوپر (Cooper) کشور ایالات متحده آمریکا
    • کنتیننتال (Continental) کشور آلمان
    • دنلوپ (Dunlop) کشور انگلستان
    • بی اف گودریچ (BF Goodrich) کشور ایالات متحده آمریکا

    ذر زمینه لاستیک لیفتراک  نکات زیر  را در نظر داشته باشید

    • در هنگام انتخاب تایر خود به نوع خودرو، سرعت، شرایط رانندگی، سطح جاده، شرایط محیط و میزان دما توجه کنید.
    • باد لاستیک‌های خو را حداکثر ماهی یک بار کنترل کنید.
    • بهتر است تمام لاستیک‌های خودرو از یک شرکت باشند و مشخصات یکسانی داشته باشند.
    • در هنگام کنترل فشار باد، لاستیک‌ها بایستی سرد باشند و در حالتی که لاستیک‌ها گرم می‌باشند، از خالی کردن باد اضافی بپرهیزید.
    • شیوه رانندگی مناسب، پرهیز ازپیچیدن سریع، ترمز ناگهانی، شتاب گیری سریع.
    • بررسی فشار باد تایر، فشار باد تایرنباید بیشتر یا کمتر از مقدار لازم باشد
    لاستیک لیفتراک

    انواع لاستیک لیفتراک

    آشنایی با  انواع لاستیک های لیفتراک

    _

    در زیر به بررسی 3 نوع از لاستیک های متداول لیفتراک می پردازیم:

    لاستیک بادی

    این نوع از لاستیک ضخیم ساخته شده است و داخلش با هوا پر می شود و بسیار مقاوم و با دوام و سخت است و چیزی شبیه به لاستیک های موجود روی کامیون هایی که بارها دیده اید می باشد.شما باید در سطوح ناهوار و فضای بیرون از این نوع لاستیک استفاده کنید.هوای پر شده داخل لاستیک لایه ای خوب را بین لیفتراک و سطح زمین فراهم می کند که کمک می کند به لیفتراک هنگامی که روی سطوح خیلی ناهموار قرار می گیرد. لاستیک‌ پنوماتیک (بادی) هم از کائوچو طراحی شده اند اما دقیقا شبیه به تایر کامیون یا خودرو هستند. از مواد لاستیکی قوی با عمر طولانی ساخته شده اند. این لاستیک ها برای استفاده در زمین های سخت و در فضای های بیرونی بهتر هستند.

    لاستیک توپر

    این نوع لاستیک همان طور که از نامش مشخص است از لاستیک جامد ساخته شده است و داخلش با هوا پر نمی شود.در دراز مدت نمی توان از این نوع لاستیک برای سطوح ناهموار استفاده کرد بهتر است که در سطوح صاف استفاده شودو پنچر نمی شود. اما راننده لیفتراک کم تر با این نوع لاستیک برای کار راحت می باشد و چون لایه ای بین لیفتراک و زمین ندارد امکان سایش را بالا می برد. لاستیک‌های توپر نیز از کائوچو جامد ساخته شده اند که بسیار شبیه به کوشن تایر ها هستند و همچنین رایج ترین تایر لیفتراک – لاستیک لیفتراک در بازار امروز هستند. لاستیک توپر معمولا برای ترکیبی از پروژه های داخلی و خارجی استفاده می شود. با این حال سواری لاستیک های توپر پنوماتیک به اندازه سواری لاستیک های کوشیون راحت نیست همانگونه که کوشیون تایر ها در سطوح ناصاف سواری خوبی ندارند.برای تهیه این لاستیک ها هزینه بالاتری باید انجام دهید عمر طولانی تری دارند. باید دقت کرد که لاستیک های توپر دارای ضربه و تکانهای بیشتری نسبت به لاستیک های بادی دارند. لذا باعث میشود در هنگام استفاده از لیفتراک برای پالت ها و یا موادی که حساس و شکننده هستند لاستیک بادی استفاده شود. قیمت لاستیک توپر لیفتراک  از قیمت لاستیک بادی لیفتراک نیز بیشتر است و در انواع مدلهای لاستیک چینی ، لاستیک هندی ،  کره ای و ژاپنی در حال حاضر بیشتر در بازار وجود دارد.

    لاستیک پلی اورتان

    برای استفاده در محیط داخلی بسیار محبوب است و بیشتر در لیفتراک های برقی کاربرد دارد.تعداد تولید این نوع لاستیک ها برای لیفتراک کم تر است و کشش عالی بر روی سطوح بتنی دارد.برای استفاده در داخل طولانی تر از لاستیک بادی و توپر ماندگاری دارد.به هیچ عنوان در سطوح ناهموار نمی توان از آن استفاده کرد

    عنوان